بیوگرافی

دکتر پرچمی در شهر تهران متولد شد. دوره متوسطه را در دبیرستان البرز به اتمام رسانده، پزشکی را به عنوان رشته دانشگاهی خود برگزید و در سال 1375 فارغ التحصیل این رشته شد.
علاقه فراوان به طب سوزنی باعث شد که وی در سال2001 برای تحصیل این رشته عازم آلمان شود . وی طب سوزنی را در شهر کاسل و در موسسه پاراسلسوس (Paracelsus) فرا گرفت و سپس برای کسب تجربه و دانش بیشتر در سال 2002به چین سفر کرد. دوره پیشرفته را در آکادمی بین المللی طب سوزنی پکن با موفقیت به پایان برد.
سرانجام به تهران بازگشت و ماحصل تخصص و تجربه خود را در درمان بیماران داخل کشور به کار گرفت . آقای دکتر پرچمی هم اکنون طب سوزنی را در زمینه معالجه بیماری های گوناگون من جمله آرتروز ، میگرن و انواع سر درد ، کمردرد وسیاتیک،ورم و التهاب مفاصل ، چین وچروک صورت ،کاهش و افزایش وزن ، استرس ، افسردگی ، اختلال خواب ، اعتیاد به مواد مخدر و سیگار ، پریود های نامنظم و دردناک و... به خدمت گرفته است .
آدرس مطب: تهران-خیابان شریعتی- بالاتر از میر داماد - کوچه شریفی (اولین کوچه سمت چپ) - پلاک 3 - طبفه دوم - تلفن تماس: 85 64 27 22 - 021